.

att sova i en sandlåda.

Kategori: Jennie -

Äntligen är min kära hund här hos oss i Vänersborg, som vi har längtat!
Tur att man har en livsfarlig Golden Retriver så man kan känna sig säker på kvällarna.
Hon är ändå ganska farlig, även om hon inte alltid visar det. (tycker hon)
Gårdagens:
Åkte tåg för första gången med hunden, hur lugn som helst. Inget chill-pill för den damen alltså.
Var på jobbintervju och börjar provjobba imorgon. woop woop.
Såg en präst som var inloggad på facebook, på jobbet.
Satt vid hamnen med hunden och kollade på fåglar (gissa vem som var mest intresserad)
Läste en artikel i en tidning om en kvinna som hade ett förhållande med berlinmuren......
tänkte lite för mig själv att "du gör ju som du vill, men....jag håller mig till människor, rättare sagt, en människa."
min andra tanke var "EW, jag har rört den muren!"
Nu har min kära sambo gått och lagt sig i badkaret, funderar på att gå in med massa is, eller bara gå en runda med min blodhund.
Det är så himla otroligt mysigt att hon lagt sig i sängen och dragit upp halva stranden, tur att jag älskar henne.

jennie

Kommentarer

  • carro säger:

    Men hjälp det kanske var den där prästen som blev avstängd för olämpligt beteende på fb!? Du kommer bli huvudvittnet i nästa rättegång! :-) vem var det som sa att det inte händer grejer i vbg?

    2012-04-13 | 01:12:58

Kommentera inlägget här: