.

musse pigg.

Kategori: Julle -

Känslan när sambon sticker till Laholm när vi har tvätt-tid. Men nä, det är inte negativt, för jag gillar verkligen att tvätta kläder - jag blir så lugn eller jag är jämt lugn men ni fattar. Men källaren till tvättstugan är läskig och mörk! Det tog mig ett år att våga gå dit och tvätta, innan det brukade jag ta min tvätt hem till mamma och låna hennes tvättstuga. Tur att Vänersborg är liten och att jag har min familj här ;)



Ett bildbevis på att det inte är lätt att se pigg ut. Varför kör många bloggare på att se jättepigga och fräscha ut när de är egentligen trötta? För min del - big no.

Julle

Kommentarer

  • Jinna säger:

    Ett år?! Haha... en poäng till dig, ang ska-vara-sig-själv bilder!

    2012-04-06 | 09:35:14
    Bloggadress: http://www.jinna.se
  • Moa säger:

    Haha, håller med dig ang bilder. Blogg är typ deras image kan man säga. Haha. Det saknas sådana många bloggar som ni har. =D Go!

    2012-04-07 | 12:26:54

Kommentera inlägget här: