.

Vår nye familjemedlem

Kategori: Julle -


Det är lille Frank - vår hund. För några veckor sen bestämde jag och Jennie att skaffa någon jourhund för att vi ville hjälpa till. Tills för två veckor sen kollade jag på blocket och såg bilden på Frank. Jag tänkte genast "honom måste vi ha!".

Det visade sig att vi valde rätt hund och att det känns verkligen bra för oss. Lugn, glad, charmig och blyg för nya människor. Det har bara gått två dagar men allt har gått fint förutom igår då jag råkade tappa saftflaskan och mycket saft hamnade på Franks päls. Eftersom Franks päls kräver pälsvård ofta så vi blev tvungna att duscha honom, det gillade han inte alls. Haha.

Annars älskar han att sova i sängen med oss. Han älskar att nafsa på våra öron, och dra i vårt hår. Ja ni får räkna med att det blir många inlägg om Frank. Vi ser fram emot att leva våra 10-15 år med honom!
Nu ska jag väcka Frank och tvinga honom att gå ut :D

Julle

Kommentarer

  • Bella säger:

    Åh så söt får man inte vara! Dessutom namn Frank passar honom så bra :)



    Jag ser fram emot fler inlägg om honom :P

    2012-04-21 | 10:08:43
  • carro säger:

    Men vad säger hyresvärd då?

    2012-04-21 | 11:25:03

Kommentera inlägget här: