.

Blue party

Kategori: Julle -

När det börjar bli vår och närmar sig till sommaren händer det alltid mycket mer. Det är nog så för er med!
Imorgon är det ett halvår sen jag och Jennie blev tillsammans. Otroligt att tiden kan gå så fort och man har ändå hunnit uppleva så mycket på en så kort tid. Nu jobbar Jennie medan jag kollar på alla gamla bilder på oss två och passar på att uppdatera, även om vi inte har många läsare. Förståeligt, vår kassa uppdatering ;)


Jennie idag vid hamnen då vi chillade lite.


Vi pratade idag om att det är sjukt skönt att vi är så bekväma med varandra, och båda har gett varandra mycket bättre självförtroende. Ja det finns så mycket mer som gör så att vi fungerar ihop, vi hoppas att det blir så i flera år - man vet aldrig. Vi har hunnit uppleva mycket ihop - tex flytta ihop redan efter tre månader, skaffat en hund ihop. Nu tar vi det lugnt - Valdemar fyller 1, Jennie ska jobba en del, njuta av sommar, Varberg, Liseberg och Ikea, och ja hoppas det händer något på jobbfronten eller utbildning i höst för min del!





Nej vi klär inte på vår hund för utsidans skull! ;) Vi avskyr dem som klär gärna på sina hundar, precis som att de är dockor. Anledningen till att han har babybody: han kastrerades i torsdags och inte gillade tratten så mkt när han är rätt vild av sig (ni vet valpar). Vi märkte att han började göra revirmarkeringar, och ville bestämma så vi kollade upp med veterinären. Deras rekommendation var att kastrera honom redan vid 6 månader, plus det skulle helst ske innan juli pga hög infektionsrisk.


Vi såg hur deppig Frank blev av att ha tratten, så jag gick till Lindex och tog den billigaste, och största. Vi brydde oss inte om vilken färg osv. Frank gillade den skarpt så han får ha den på dagarna, annars har han tratten på nätterna då vi sover, för säkerhets skull.

Haha nu blev det ett långt inlägg, jag känner mig så seriös och allmänt tråkig men ja. Nu ska jag väcka Frank och ge honom smärtstillande. Ingen kul grej men men ;)

Kommentarer

  • Bella säger:

    Jo det händer en hel del under sommaren, antar att det är så för flesta :D För min del är det fullt upp under sommaren.



    Frank är så otrolig SÖT i body!

    2012-06-17 | 20:06:08

Kommentera inlägget här: