.

tack solguden!

Kategori: Julle -


Äntligen lång promenad runt på skräcklan, efter nästan en veckas korta rundor pga Franks sår skulle läkas ordentligt. För oss alla var det tråkigt att bara gå korta rundor, Frank var redan pigg efter två dagar så vi fick alltid underhålla honom extra hemma. Fint väder med, så det var perfekt. Frank däckade direkt när vi kom hem ;)

Annars har jag tänkt mycket på att det är sjukt att man kan ha så stor abstinens efter att klippa håret. Jag har lyckats med att stå ut och inte klippa mitt hår i snart två månader. Rekord för min del, faktiskt. Mitt hår ser för jävligt ut nu. Som tur är fixar jag dreads på tisdag, och det håller bara under sommaren sen kapar jag dreadsen och fixar en "normal" frisyr. Ibland önskar jag att mitt hår växte så långsamt att jag inte behöver ha abstinens efter att använda saxen, haha.

Julle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: