.

182,5 dagars kärlek.

Kategori: Jennie -

Idag är det ett halvår sen jag och min kära blev tillsammans.
Nu ska jag inte dra något halv mils lång dikt på engelska som får er alla att gråta eller något annat töntigt.
Bara tur för mig att julle har stått ut med mig och min humor, i 182 och en halv dag.
Okej, jag måste ju medge att jag är världens lyckligaste och jag vaknar med fjärilar i magen varje dag. Mitt liv är som en saga och julle är min prins på en vit och glittrig häst, eller vilket djur hon nu föredrar.
Hade ju varit mer spännande om hon kom i en batmobile, men eftersom jag har körkort i denna mini-familjen så hade hon fått putta fram den till mig. Jaja, nog om mina drömmar.

Idag var inte precis den optimala halvårs-dagen. Inga rosor eller jordgubbar. Men nästan.
Lasange och danska paradise hotel.
Visst är ni avundsjuka.
Vi får nog fira mer till helgen på midsommarafton.
Men eftersom jag redan har mr(ms) charming bredvid mig behöver jag inte plocka sju olika sorters ogräs, eller vad det nu är.

Jennie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: