.

hundsjuka.

Kategori: Julle -

Igår: på väg ut och mysa i solen, såklart ville Frank pussas lite innan.

 

Idag: Frank klipptes, på grund av felaktig klippning och för varmt för honom. Frisören sa: han har verkligen mycket bättre tålamod än de flesta gamla hundarna." gissa hur mycket stolta vi blev över vår valp, HAHA.



En utslagen Frank, efter klippningen. Jennies första kommentar om Franks nya "frisyr" - "han ser ut som en råtta nu!". En stor, fast jättesöt råtta ;) Själv tycker jag att han ser ut ibland som en jätteliten, mesig rottweiler.

Nu är Jennie på jobbet så jag ska snart väcka sömntutan och rasta innan vi drar hem till Melo & co. Min valborgkväll består bara av Frank, choklad och chill. Inget fel alls ;)

Ha en trevlig valborg!

Julle

Kommentarer

  • Bella säger:

    Herregud så söt Frank har blivit! :D



    Jag minns fortfarande hur vår lilla pudel såg ut när pappa råkade snagga honom lite för mycket så att han var tvunget snagga bort allt. Han såg verkligen ut som en riktig stor råtta! -fast jätte söt! :D

    2012-05-03 | 00:03:58
  • julle säger:

    Haha ja vi börjar vänja oss vid att han är korthårig. Tur att han är söt ;)



    Hahaha, kan tänka mig att eran pudel såg ut som en söt råtta. Bara så gulligt! :p

    2012-05-10 | 16:24:33

Kommentera inlägget här: