.

hundpussar.

Kategori: Julle -

Ett tecken på att vi inte är såna flitiga bloggare som de kända bloggare: vi bloggar för sällan just nu. Igår fick jag hota Jennie flera gånger för att hon skulle blogga. Det börjar bli jobbigt att behöva hota himla mycket, än förut - ha ha men det får väl bli min vardag.

Vi har hunnit med att semestra i Varberg, hos Jennies och hennes familjs fritidstuga vid havet. Riktigt mysigt, även om det regnade under alla dagarna vi var där. Jag vande mig vid att vara genomblöt jämt och ständigt, på köpet.

Jennie är på jobbet just nu så jag passar på att muta hunden Honey en del (lagligt) - hon ligger bredvid mig i sängen just nu och vaknar då och då för att se om jag har något gott till henne. Men Jennies mamma ska inte få hjärtattack när hon får tillbaka hunden nästa helg - en tjock hund är väl inte bra ;)


Julle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: