.

Top hat!

Kategori: Julle -


Jennie är klen och sjuk nu så det betyder att jag inte kan tvinga henne att blogga något idag. Tråkigt för jag älskar att hota henne med saker, som att jag sover på soffan om hon inte har bloggat något. Det funkar varje gång, även om hon vet att jag skojar.

Annars har jag slutat på jobbet - kändes tråkigt att lämna världens bästa handledare, hon var seriöst den bästa och jag lärde mig massor av henne. Så hon fick fina tulpaner av mig, vilket hon blev så glad för. Sen kunde jag inte låta bli att tänka, när jag kanske får blommor i framtiden på något jobb blir det synd om dem som satsar att köpa blommor till mig som är världens sämsta när det gäller att vattna dem. Blommorna dör alltid inom ett dygn när det gäller mig. Så, eventuellt framtida arbetskollegor - köp choklad istället... ;)

Fast det är ett mirakel att jag inte har dödat min mammas växtblomma efter ett år. Inte än. Som tur är har jag båda systrar som har bra koll på blommor. Även mamma. Älskade familjen! En av anledningarna till varför familjen är bra.

Julle

Kommentarer

  • Jinna säger:

    Hehe, så är det när man är galen i nån, man vill typ gräva allt hos en, även när hon/han bloggar. Nähä. Men, a true love! :) Är oxå urkass på växter/blommor. Lika bra köra på falska ist. Men lite syre i lgh behövs, så......

    2012-04-06 | 09:30:07
    Bloggadress: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här: