.

Småland.

Kategori: Julle -

Frank, Honey & Ebba - precis innan vi åkte hem från småland.

Det har varit några underbara dagar i Småland. Jag lyckades bli rejält solbränd att jag inte kunde sova normalt i några dagar, annars var Frank jätteförtjust i de stora hundarna. För de stora hundarna var Frank en "jobbig valp" men de var ändå snälla mot honom vilket var tur. Vi hjälpte till med Jennies mammas flytt till hennes nya, fina hus. Lite träningsvärk i armar blev det, men äh.

Det här med att hota Jennie med saker för att hon ska blogga, går jättedåligt nu. Hon säger "ja, sen, ok?" och det har gått flera dagar. Nu är hon på jobbet så jag får väl passa på att baka kladdkaka då får hon dåligt samvete när jag säger "jag har bakat kladdkaka, så varför inte blogga något?". Bra va? :D

Ha ha nu tänker jag "bloggen handlar mer om Frankieboy nu" - men flesta av er vet hur det är när man får en ny familjemedlem blir det mycket på ett tag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: