.

Åldernoja är nyttig för alla gamlingars hjärnor.

Kategori: Julle -

alla har en mustasch!

Hur vet man att man är 23 år på riktigt? Jo ett brev från barnmorskemottningen. Fan vad man fick ångest, även om jag vet att alla nyblivna 23 åringar får samma brev. De var verkligen snabba med att skicka brevet. Ett dygn efter min födelsedag. Haha. Men jajaja.

Igår blev det kakor, tårta, saft och återigen tårta. Typ 9374943 kg tyngre nu, jag skulle vara ett gott, perfekt kött för kannibalerna annars då. Tur att det är olagligt att äta människor, annars skulle jag nog dödas och ätas nu redan. Min humor är så bra, jag vet... Mysigt, lugnt kalas med familjen. Valdemar med sina tre tänder, Rut med sin nya klänning som hon visade upp så stolt plus systrarna och deras biffiga karlar. Sist men inte minst, finfina mamma.

Det skulle sitta fint om man fick fylla år flera gånger om året, så bortskämd man fick vara igår. Jag vet att ni håller med mig, lilla mig. Nu ska jag laga kycklingtacos, som Jennie önskat sig. Som att hon fyller år idag... Haha.

Julle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: