.

att lämna boet.

Kategori: Jennie -

För tillfället består mina dagar av att packa, för att på torsdag händer det.
Äntligen kanske vi ska säga.
För första gången i mitt (långa) nittonåriga liv ska jag flytta hemifrån.
Men självklart inte vart som helst, utan till min kära, i Vänersborg.

Egentligen borde jag döpa detta inlägget till "att leva i en låda", för att det är just det jag gör, för tillfället.
Hoppas på mina bara ben att det finns människor i närheten som har samma vridna, sjukt roliga humor som jag själv. (så att jag slipper sitta och skratta åt mina egna skämt, själv).

Åker gärna kundvagn och longboard mitt i natten, med en öl i handen. Skratta så mycket att man trillar och får årets sår,(som man sen drar en rövarhistoria om, så att mamma ska tycka mer synd om en).
Till dig, se detta som en kontaktannons.
Ps, jag har ps3.

Kommentarer

  • mallan säger:

    Välkommen hem till Lilla Vänersborg! Julia tjatar om att Göteborg är bäst. Och det är det, men Göteborg har också en jättefin förort - Vänersborg med sin egen strand, skolor, skog, lilla stan med affärer och fik, hur många förorter har det?! (nää, det är inte alls en egen stad...:))



    2012-03-21 | 13:27:54
    Bloggadress: http://mallansson.blogg.se/
  • Jinna säger:

    Njut av sambolivet!

    2012-03-22 | 05:55:30
    Bloggadress: http://jinna.se

Kommentera inlägget här: