.

en ny familjemedlem.

Kategori: Julle -


Förrigår fick jag reda på att det var rea på longboards på stadium pga deras 25 årsjublieum (jag är säker på att jag stavade fel, så cool jag är!) så jag slog till och köpte en direkt! Jag ville inte köpa en dyr när jag inte kunde åka ändå så det var bäst för mig att börja med en billig longboard.

Hittills har jag hunnit lära mig åka på longboard i tre kvällar i raka med Jennie, tur att Jennie har tålamod med mig som är så feg av mig. Jag är bara så feg för att trilla, inget annat. Ännu ett tecken på att jag är ganska "gammal" ;)

När man är äldre tänker man mer på risker, när man är ung kör man bara på det. Ellerhur?

Och nej det är inte Louis på den sista bilden. Men den såg ut som en mini Louis! Den var bara mycket mindre och en hona. Annars var den väldigt lik Louis!

Julle

Kommentarer

  • Melodie säger:

    Jag hejar på dig! Får åka med er någon gång, då är det jag som vurpar. ;)

    Vilket kamera har Jennie? på tanke kvaliten på bilderna är lite extra? :)

    2012-03-30 | 10:19:25
    Bloggadress: http://mittlivibitar.tumblr.com
  • Jinna säger:

    Haha! Så pass gammal är du fanimej inte. ;) Kör på det du gillar bara. Har provat på en sån, svårt är det att hålla balans! Är inte ens avslappnad, båda ben är gjorda av stål typ. Men du har tur som har Jennie som snällt lär dig, med tiden blir du mer kool. Baka nåt hon gillar, desto mer motivation får hon av att lära dig. ;)

    2012-04-06 | 09:23:14
    Bloggadress: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här: