.

inte en dag över tjugotre.

Kategori: Jennie -

11 mars var det då, och självklart ska flickvännen fylla år någon gång, så varför inte idag?
Idag har varit en underbart solig dag och jag träffade hela hennes familj samtidigt.
Lite som att skicka hundra män med krigsutrustning emot en byfåne.
Men nej, nu ska vi inte säga så, det gick faktiskt väldigt bra.
Blev inte slagen en enda gång, olé!
Jag fick det ärofyllda uppdraget att skapa en kreation i form av en tårta...
Precis, så tänkte jag med, men tänk där att, det gick faktiskt bra det med.
Fyra av fem toast.

Vi (eller okej, jag) började dagen med att köpa frukost till min lilla prinsessa.
Det gick ju bra, men sen när jag var klar med allt så ville min kära sova lite längre.
OKEJ, det är ju faktiskt hennes dag, men inte imorgon.....................HEH.
Under mitt besök på ica köpte jag blå läsk till damen, som hon så gärna vill ha hela tiden,
men inte alltid vågar säga.
På flaskan stod det "inte för vuxna", det fick mig att tänka på att, när är man vuxen egentligen?
Eller kan det vara så att jag köpte den illegalt och smugglade hem den till min vuxna dam?
Något att tänka på.

Jennie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: