.

Listan när Jennie inte är hemma.

Kategori: Julle -


Jennie åkte iväg till ljuva Göteborg för att öla med sin kompis, så jag passade på att göra allt som jag aldrig skulle få göra annars då när Jennie är hemma.

1. kolla på porrfilmer på internet.
2. käka Jennies glass.
3. prova alla hennes kläder och råka göra hål på dem.
4. kolla alla avsnitt av Unga mödrar.
5. skriva lappar till grannarna och låtsas om att det var Jennie som skrev dem.

.... trodde ni på min lista? Tummen upp till er som trodde på den. Haha fan vad rolig jag kan vara ibland. När Jennie åkte har jag bara hunnit med att kolla på ETT avsnitt av Unga mödrar, provat EN av Jennies skjortor och INTE råkat göra hål på den, diska, göra mat och nu bloggen. Tiden går verkligen fort. Om man vill verkligen hitta på många hyss krävs det några dagar för att uppfylla alla punkter. Fast det skulle bli många roliga punkter, än de jag skrev nyss.

Och nej, Jennie är inte sån som förbjuder mig för allt. Egentid är bra ibland, för då måste man verkligen passa på.

Julle

Kommentarer

  • Bella säger:

    Jag kan bara hålla med om att egentid är verkligen bra -man kan passa på göra det man tycker om.



    Jag brukar lösa korsord i Allers om jag lyckas få en egentid hos föräldrar :)

    Härhemma brukar jag passa på kika in någon kläd- katalog(stavas det så?)samt dricka kaffe/te eller så bakar jag. Oftast provar jag mina skor och njuter en stund av varenda skor HAHA

    2012-03-13 | 23:37:46

Kommentera inlägget här: