.

Midgets?

Kategori: Julle -

Nu börjar vi med att förklara varför vi två heter midgets på bloggen.
Ni som inte vet - midgets betyder dvärgar på engelska. Innan vi två träffades för första gången sa jag att jag var 166 cm och Jennie sa att hon var 168 cm. men det visade sig att vi var lika långa, eller om jag ska vara exakt - jag är 166,7, jennie 166,6.

Jag började kalla Jennie för min dvärg. Och så riskerades jag bli en dvärg själv pga sjukdomen då jag föddes. Jennie går med på att jag kallar henne dvärgen om jag erkänner att vi är "lika långa". Ni som inte vet, vi är inte dvärgar "på riktigt". Haha.

Plus, jag älskar alla dokumentärer om dvärgar - jag blir så fascinerad och tänker alltid på att jag kunde ha varit en av dem annars då.

Ja, så är det. Nu ska jag kämpa igen med bloggdesignen, som tur är har jag cola som sällskap. Colan är duktig på att lugna mig annars då.

JULLE


p.s (välkommen, bella!) :D

Kommentarer

  • Bella säger:

    Tackar :)



    Mycket sällan kommer jag på att du kunde ha varit en dvärg... det är så konstig hur livet kan ser ut om man inte valde den väg eller den andra väg.

    2012-03-07 | 20:43:37
  • mallan säger:

    166!? Tycker att du är typ mycket mindre än mig - jag är 168...?? Hehe, känner mig väl överlägsen egentligen så därför känner jag mig lång? ;)

    2012-03-08 | 15:32:32
    Bloggadress: http://mallansson.blogg.se/
  • Jinna säger:

    Lol! Tycker det är småballt att ni har nästan samma efternamn. Beckor! ;) Ni verkar pi lika på allt typ. Nice att ni funnit varandra! :)

    2012-03-11 | 09:22:29
    Bloggadress: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här: