.

Överraskningar is the shit.

Kategori: Julle -

Jennie är här nu, efter att ha varit i Småland i några dagar. Imorse när hon åkte tåg ljög jag om att jag mådde dåligt och att hon fick gå hit själv från stationen. Men nä, jag planerade att gömma mig inne på stationen och överraska henne. Jag tror folk på stationen trodde jag var en psykopat som gick omkring i stationen länge, de som stirrade så på mig. Haha.

Till sist fick jag springa på Jennie. Jag stukade nästan foten, och tappade balansen så att jag slog Jennie i ögat, typ. Hon blev rädd, inte överraskad kan man säga. Hon trodde det var någon tjej som ville slåss. Men jag tror hon uppskattade det lite.

Dagens slutsats: jag är usel på att överraska.


(Jag ska tvinga Jennie att börja blogga här ikväll. Hon har aldrig bloggat förut, förresten)

Kommentarer

  • Jinna säger:

    Haha, snack om otur! Du kan åtminstone vara glad att hon inte slog dig tillbaka. :p

    2012-03-11 | 09:24:38
    Bloggadress: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här: