.

Tjugotvå.

Kategori: Julle -

Imorse när jag och Jennie låg i soffan och däckade halvt pga asgod frukost, frågade Jennie..

Jennie: Vill du göra något speciellt idag? Din sista dag som 22.
Jag: Ehrm... Se film ikväll som vanligt?

Sen tänkte jag, för vissa är det viktigt att fira ens födelsedag ordentligt - det kan pågå i flera dagar. För min del räcker det bara på min födelsedag. Jag är faktiskt peppad för att fylla år imorgon, bara för jag får vara med hela familjen. Jag skulle kunna strunta i alla goda kakor osv, bara jag får vara med familjen. Valdemar växer och växer, och så blev lampa hans första tecken för några veckor sen. Plus Rut blir bara större och större så ja jag ser fram emot att fira min födelsedag med de två, OCH självklart de andra i familjen.

Men ja, min sista dag som 22 har bestått av sömn, chill, pizzor hemma hos mamma och nu gör Jennie "kattens tårta" medan jag bloggar. Efter tårtan ska vi prova med att bleka våra tänder, för första gången. Det blir nog ganska spännande...


Julle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: