.

under stjärnorna.

Kategori: Jennie -

Ingen har nog missat att våren är kommen och att vi inte längre behöver oroa oss för snö, (på ett tag iallafall)..

För tillfället tittar jag och min kära på "djungelns drottning".
Jag skulle med vara rädd för vattenfallsfiskar, eller tusenfotingar med tusen fötter......
Plötsligt fick jag en stark känsla att vilja klä mig som en regnbåge, eller bara slå handen emot ansiktet.

Idag har vi simmat med hajar och fula fiskar (vi kan kalla dem gamla gubbar med hår på ryggen), det var faktiskt mysigt.
Att få sitta i en bubbelpool utomhus, under stjärnorna, vad mer kan man begära?

"250 kommer att gå vilse i skogen i sommar", ska vi förvänta oss att fler gps kommer att bli sålda?

Nu ska jag starta ett kuddkrig med prinsessan, får se om hon slänger ut mig.

Jennie.

 

Kommentarer

  • Bella säger:

    Skit snygg klocka!

    2012-03-16 | 23:27:51

Kommentera inlägget här: