.

Välkommen till familjen, Louis.

Kategori: Julle -

Louis, på nyår mot 2012.

Jennie var hos mig för första gången då, och syrran ville inte låta Louis vara ensam hemma så jag och Jennie tillbringade vårt lugna nyår med Louis. Han myste jättemycket med oss, och tittade på fyrverkerier med oss. Det var då jag började hoppas på att han skulle stanna hos familjen Beckman/Carlin för alltid.

Idag fick jag veta att han blev idmärkt, så det betyder att han är Mallans och Tommas på riktigt nu. En ny familjemedlem, det enda djuret i Beckman nu. Vilket är lite ovanligt, att inte alla i familjen har något djur. Jag vill verkligen ha en hund och marsvin, men eftersom jag inte har en stabil inkomst nu väljer jag att ha tålamod och vänta. Men jag har ju iallafall Louis, som kan stilla min saknad liiiite efter att ha husdjur.

Inget komiskt inlägg idag, men titta bara på den där stilige mannen! Åke skulle ha gillat honom, det vet jag.

Kommentarer

  • Jinna säger:

    Att äga ett marsvin är en drog. Ibland är det bra att ta paus emellan, menmen. :) Men sant, det finns andra saker man ska prioritera oxå. Följ ditt gayhjärta bara!

    2012-04-06 | 09:17:27
    Bloggadress: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här: